15 Kasım 2011 Salı

Fark edeceksiniz ki...

Kendinizi neşeli hissettiğinizde kalbinizin derinliklerine inin.
Fark edeceksiniz ki;
size bu sevinci veren, daha önce üzülmenize neden olmuştu.
Üzgün olduğunuzda, tekrar kalbinize dönün.
Göreceksiniz ki;
... daha önce sevinciniz olan bir şey için ağlıyorsunuz.
Bazılarınız, 'Haz, ıstıraptan daha anlamlıdır' der;
diğerleri ise, 'Hayır, ıstırap daha anlamlıdır'.
Oysa onlar beraber gelirler.
Ve siz, bir tanesiyle masanızda otururken,
unutmayın ki, diğeri de yatağınızda uyuyordur.

HALİL CİBRAN

3 yorum :

  1. Selcan Hanım merhaba,

    O kadar güzel, o kadar anlamlı sözler paylaşıyorsuniz ki okumadan kesinlikle geçemiyorum.Ayrıca Bir İki Üç Sıçra kitabınızıda keyifle okudum.Kitabınızı okuduktan sonra yaşamında kişisel olumlama anlamında o kadar değişiklikler oldu ki kendim bile inanamadım.Gerçek anlamda çok etkileyici ve öğretici bir kitap ellerinize sağlık, yüreğinize sağlık Kitaplarınızın devamını dört gözle bekliyorum.Başarılarınızın devamını diler.Sevgi ve Saygılarımı sunarım.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Selcan Hanım,

    Kitabinizi büyük bir keyifle okuduğumu belirtmek isterim. Bitmesi istemedim aslında kitabın, kendi hayatımı okuyormuş gibi yüzümde güzel bir tebessüm ile okudum. Gerçekten elinize,yüreğinize sağlık.

    Başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim çok mutlu oldum.Sevgilerimle

    YanıtlaSil